And i'm like , yes!

Tjoho, då kör vi på en uppdatering igen då!
Har tillbringat stora delen av dagen i stallet tillsammans med min 'syster' Cassandra och ''kusin'' Linn :)
Vi började lite ut i skogen, och då menar jag verkligen riktiga täta skogen. Haha, jag tror inte det är meningen att man ska rida där egentligen, men många i stallet har ridit dära så vi har bildat en liten stig, haha :)
Eftersom att Cassandra andväder Ásta's sadel på Einrad så måste jag rida barbacka, och herregud vilken balans, undrar hur många gånger jag höll på att trilla av xd.
Och hoppa äver vatten gjorde vi också helt oplanerat.
Haha, min söta lilla bus ponni. Både Cassandra och Linn gick fint och försiktigt egenom vattnet och över diket med sina häster, så kommer jag där utan sadel och flyger över.
(planen var att vi skulle gå över vi med, men lilla bruna hade andra planer)
Efter det arbetade jag henne i tölten på volten och körde även några varv galopp.

har ingen bild från idag, men min syster har, så jag byter ut denna bild när jag fått tag på bilderna från min syster :)

hahaha, jag älskar hur söt hon är i det där täcket! Men sjukt skönt att vintern är över nu iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0