Helt lost i lingon skogen x)

kom hem från stallet för någon timme sedan.
Jag och Johanna hade bestämt att rida tillsammans idag, så vi träffades i stallet runt 2 tiden.
Vi skulle testa rida ''höbals slingan'' (som vi i stallet kallar den) i skogen.
Dock kunde vi den lite sådär halv bra.. Så det gick som det gick... xD
Vägen svängde en gång, och efter det var det kört.
Tillslut hamnade vi mitt i ingenstanns där det inte ens fann någon stig i närheten. Vi klättrade över en massa berg, över små bäckar och jag vet inte hur många grenar och träd vi bröt ner, men till slut kom vi tillbaka till stigen, haha.
När vi äntligen var framme vid stallet igen så Galloperade vi och busade i vattnet på ovalen :)

Det gick iallafall bättre för mig och Johanna än vad det gjorde för Linn när hon red i skogen, såhär såg hon ut då:


haha, söta lilla mupp ungen ramlade av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0