long time no see

Har knappt kunnat blogga den hära veckan eftersom att min dator inte funkar hos min pappa.
Men har bara jobbat lilla Ásta på volten ungefär två gånger den här vekcan, och resten av dagarna har vi mest sprungit och busat på vägarna, på ovalen och i skogen :)
Vet inte hur många gånger jag trodde jag skulle ramla av (eftersom att jag måste rida barbacka, då Cassandra andvänder Àstas sadel på Einrad).

Blir tyvär inte så mycket nya bilder här på bloggen eftersom att min mobil är trasig, så jag har inte kunnat fota något. Men här är en hyfsat ny bild som jag tog på Cassandra, Einrad och min lilla ponnibus på sidan ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi tack, det gick jättebra! :)

2011-04-30 @ 23:03:54
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0