Mr. Sunshine

Nu så har sommaren kommit, för jag har just tagit bort snön!
Haha, jupp de stämmer, det har jag gjort, men jag kommer till det senare.

Min dag började vid halv 9 idag. Klockan 9 åkte jag och min syster till Fors Gård för att kolla på tävlingar.
Hennes kompisar Erika och Sofia (bland annat) var med, och Sofia vann i hennes klass, tjoho, grattis till henne :)
haha.
Efter det åkte vi vidare till vårat stall (Eriksberg) och såg att snöhögen på volten fortfarande var kvar, då vart vi så frustrerade, eftersom att vi var så glada över att det var så varmt, så vi tog en varsin spade (ingen lite spade menar jag då, en sån där skyffel) och skottade bort all snö! Snacka om att kriga för sommaren.
Det krävdes ca en halvtimmes slit och svett, men sen var det borta! :D

Lite senare hämtade vi in våra små hästar och red :)
Riktigt myisgt. Förutom att cassandra skvätte ner mig när vi red i vattnet :(


Bild snodd från min syster, på Sofia och hästen hon red (som jag glömt bort namnet på).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0