Ponniibus

Vart en lång skön dag i stallet idag, och mycket färg i ansiktet har man fått oxå (y)
Red min lilla busponni genom vattnet på ovalen några gånger, och min lyckliga sprang med.
Sen jobbade jag igen traven och tölten på volten med henne, hon börjar få till tölten, men det går oftast bara några meter, sen bryter hon av i trav. Jaja, vi ka sätta det nån dag!
Sen fick min syster galoppa en massa tillsammans med Carro som red på Einrad.
Riktigt roligt var det faktsitk. Och det är så underbart väder jag förstår det fortfarande inte! SOMMAR! :DDD


Pic ( cirka 2 år gammal, haha): så otroligt mysig den där dagen var. jag (som red på Perla, den vita hästen) och min kompis Sanna (som red på min häst, den bruna) red och galopperade en massa på ängen brevid travbanan i vårat förra stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0