Rejs

Long time no see, I know.
Har precis kommit hem till min mamma i sumpan.
Var i stallet rätt så länge idag, vi hade någon typ av 'städdag' och sen red jag och min syster ut tillsammans med två andra i stallet. Vi red över till vårat gamla stall för att hälsa på monica ''stall mormor'', och när vi kom fram gick Augusta raka vägen fram till hagen och hälsa på perla och menja..Sötis.
Skogsvägen var ju inte att leka med, vi klättrade upp och ner för berg, hoppade över lergropar & träd osv. Riktig terräng, men aja, det är bra för deras muskler :) (och för mina, haha)
När vi väl kom ut på en vanlig ''väg'' så att säga, vart det full fart. Herregud vad snabb min lilla ponni kan vara då, här snackar vi hästkrafter på hög nivå ! ;)
Söt är hon också, här är en bild från här om dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0