Your face is like a melody

Min lilla bruna ponni som det har varit uppe mycket bilder på är sen några månader tillbaka uthyrd på foder. Trotts att jag älskar den hästen otroligt mycket och klickade riktigt bra med henne så fick det bli så. Tiden räckte helt enkelt inte till och jag utvecklades inte längre på henne tyvärr. Nu mera rider jag lite olika hästar. Jag och min syster edlar ansvaret på hennes häst och jag rider även några andra hästar i stallet. Lär mig lite nya grejer på snäppet svårare hästar och det känns som att allt har börjat om från början igen. 
Har inte riktigt tänkt så mycket Augusta men ikväll fick jag en sån där kväll då jag bara känner hur jag vill sitta i hennes box, känna hennes päls och höra när hon tuggar på sitt hö och bara mysa.. 
En riktigt gammal bild från 2011 men de får duga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0